Thursday, December 17, 2009

salam maal hijrah

mulai hari ini, saya akan pulang ke kampung utk menghabiskan cuti tahunan..selama 3 ari..iaitu dr 18dis09 hingga 23dis09. peluang cuti maal hijrah diambil dan sekaligus cuti 3rd week saturday..so, total dapatla 6 ari..tp akan balik ke psr gudang 22dis09..23 ada plak nk ke kwsp n imegresen..n my sis in law, caca n kawan dia nk dtg umah jugak..

byk barang nk kemas ni..dapur ada periuk skit nk basuh, n k kemas baju utk bwk balik, lappy etc..hmm..tp ntah la, sampai skrg masih mengadap lappy gak, xbuat apa2..malas..lagi2 malas..naper ntah.

owh, sebelum tu, saya nak mengucapkan selamat menyambut maal hijrah..sudah 1431M taun ni..semoga apa yg dihajati pada taun akan dtg akan tercapai, insyaAllah..hijrah Rasulullah sgt besar ertinya dlm sejarah Islam.

setiap manusia pasti ada azam utk taun baru, samada sambung azam taun lepas atau ditambah dgn azam yg baru..saya? masih mencari2 la masa depan..

mungkin bercuti di kampung seorang diri akan dapat berfikir tentang masa depan..ye, saya akan berusaha berfikir tentang apa yg saya mahu nanti..

No comments:

Post a Comment