Monday, December 28, 2009

ofis dulu dan sekarang

Pada 7 December 09, kami (QA/QC Dept) telah berpindah dr Naval Building Floor 2 ke Floor 1. owh, saya agak gembira kerana di tingkat bawah, keadaan sgt teratur dgn kiub2 yg tersusun. sebelum ni, ofis kami berselerak dgn meja2 dan almari2 file.

Tp sebaik berpindah, ramai yg sedih kerana mereka terpaksa melupakan meja yg besar dan ruang peribadi yg selesa. kesian2 QA Engineers kerana meja mereka kecil dan ruang sgt sempit dan ini sama saiz dgn meja admin and clerk. saya bukan bertujuan utk membeza2, tp sepatutnya ada sedikit keistimewaan bagi mereka.

utk saya pula, kami 8 orang (1lead welding eng, 4 welding eng, 2 asstn welding eng and 1 asstn QS) ditempatkan di satu bilik khas utk welding section. Asstn QS ditempatkan bersama kami kerana privacy bagi idoc2 and account. meja kami sedikit besar berbanding mereka di kawan kiub di luar. alhamdulillah, saya lebih selesa berbanding ofis lama.

hmm..mungkin nanti saya akan paste gamabr ofis lama and baru..tp kt bawah ni saya ada paste gambar2 meja kerja saya masa saya menjadi QA Eng..masa ni kt office project management team(PMT) project PC4. owh now br saya realized yg saya xde gambar kt ofis naval floor 2 and floor 1. mesti diambil secepat mgkn sblm floor 2 di renovate..huhu

sgt2 bz time ni. bole dikatakan setiap hr blk mlm :(

No comments:

Post a Comment