Thursday, December 3, 2009

binatang yg cumil..saya suke :)

saya sangat suka kucing. pernah ada seekor kucing yg sgt cumil..namanya jackie..tp mak buang sbb dia buat perangai..buang merata2 dlm rumah :(

lps kawin, hubby xsuka kucing..so, xberpeluang nk membela..puas dah pujuk tp dia xmau plak. alasannya, kucing pengotor..buangannya busuk,, bulunya banyak gugur...so, mmg xleh la bela..tp bg saya, tu semua kita bole jaga kan? hmm..tp nk buat camne kan..hidup bersama kena la ada give n take..

hmm..perasan x baru2 ni kt blog baju n blog ni saya ada bela virtual hamster? cumil kan? adik saya pernah ada hamster yg cumil..tp xberani nk pegang..takut n geli..hehe..tpp suka tgk perangai dia..dia suka main..suka tidur..minum n makan..sgt cumil kan masa dia mkn kuaci? dapat bela dlm lappy pun kira ok la kan? hehehe..

adik saya,, drose ada kucing yg sangat cumil..namanya kiki..dan sebelumnya, kucing kiah namanya momot. selalu gak lepak umah diorg n layan kucing2 cumil ni. tp baru2 ni momot mati, mcm termakan racun..ciannya sangat kiah n drose..dia citer masa nk tanam, hujan renyai2 n suasana pilu sgt..n sedih giler..pada kiah n drose, sabar la yea..

momot hidung itam sgt manja n cumil..RIP :(

kiki bermata hijau n kuning

No comments:

Post a Comment