Friday, December 25, 2009

mimpi

betul ke mimpi mainan tidur? sejak kebelakangan ni saya asyik mimpi hantu je..sampai selalu terjaga n penat..n kadang2 menangis..apa sebabnya ye?

smlm saya balik dr wayang..tgk avatar dgn suami, caca n sue. tgk midnight, sampai umah pkl 3 pagi..tidur pukul 3.30 pagi..bangn pergi keje pkl 7 pagi. dlm masa yg agak singkat ni pun saya sempat lagi mimpi..mcm2..sampaikan basikal merah saya yg selalu saya kayuh kt yard pn boleh berhantu. basikal merah saya dh bawa blk ke rumah sebab tempat duduknya telah dikebas org :( dlm mimpi tu, basikal merah ni berjalan sendiri keluar dr rumah saya tanpa dikayuh sesiapa. sgt seramm..n tempat duduknya pun xde mcm yg actual skrg.

dulu, saya selalu mimpi kena kejar hantu..mcm2 jenis hantu..hubby ckp tidur xsolat la..xbasuh kaki la..xgosok gigi laa..tp saya mmg buat semua tu sebelum tdo..dah baca mcm2 sebelum lelap..tp still mimpi pelik2 gak..

kenapa?

basikal merahku

No comments:

Post a Comment