Sunday, November 22, 2009

Monday blues

harini bangun lambat, pukul 7.30AM..hmm lambat ke tu? perjalanan ke mmhe mengambil masa hanya 6 min jika traffic smooth, tp pada masa ini, plus nak siap2 dulu, mengenangkan jln jammed, parking xde n monday blues, saya telah decide utk x pegi kerja. yeay! hehe

tp boss mesti suh bg justification letter utk TNA yg ada single swipe..yg selalunya hari isnin :(

hmm..utk parking kete, maybe someday saya akan attachkan gmbr parking lot utk mmhe employee yg sgt2 pack mcm ikan sardin! kalau anda bekerja di mmhe dan kereta anda tidak pernah bercalar atau sengaja dicalarkan, anda bukan bekerja di mmhe! ni terjadi samada anda telah dilanggar secara sengaja atau tidak, atau dicalarkan secara sengaja kerana memblock kereta org lain. sgt2 ngeri dan kalau anda menggunakan kereta husband anda yg spt saya, hari2 semasa blk kerja sgt menyeramkan..krn saya akan cek setiap bucu kereta..samada berkeadaan sama atau telah bertambah calar dr sehari ke sehari..huhuuhu

okla, tp saya selalu nasihatkan diri saya utk menjadi seorg pekerja yg rajin+jujur+berdedikasi. supaya gaji yg saya dapat utk perbelanjaan adalah halal dan berkat. yeay, saya akui saya insan yg lemah, tp akan terus berusaha utk menjadi lebih baik..

No comments:

Post a Comment