Friday, June 11, 2010

Emosional

Semalam seharian saya sedih dan menangis..Pagi saya baca blog yg saya follow..dan seorg yg saya kagumi dah pregnant slps baru je berenti mkn pil perancang..saya jd emo..menangis..kenapa mudah sgt bg semua org?kenapa tidak utk saya?ya Allah,sy tak pernah putus asa berusaha dan berdoa kpdMu.tetapi bila ujian begini,aku hambaMu yg lemah tidak mampu menanggungnya..

Tengahari,laptop pula buat hal..hang bila windows nk open,disk c and d error.sy cuba utk positif dan beranggapan masalah ni akn selesai bila abg or along betulkan.saya packed elok2 n simpan dlm beg.pkl 5.30,sy cuba switch on lg sekali n still sama.windows hang n error.hati ni dh start runsing..sblm ni lappie x penah rosak atsu buat hal..dah 2 taun lebih pakai..xpernah pn dia hmpakn sy..owh mkn bertambah2 tension bila semua file2 penting,account classywardrobe,pic2 baju n model semua ada dlm my document..n xde backup!!! :((

dh smpi umah,buka laptop blk,tunjuk pd abg,n dia kt xtau.maybe hardisk rosak n brg2 dlm laptop semua akn hilang :(( tension lg coz along n abg mcm salahkan sy 100% sbb xbackup and format lappie sebelum ni.sy menangis spanjang mlm..

Mlm abg dh janji nk g tesco beli tudung/slendang utk majlis kawin adik ipar..plan cancel coz sy yg emo ni.tp lastly dlm kul 9.15 abg pujuk n ajak pegi.pegila dlm keadaan muka n hidung yg merah :( tudung xjumpa yg berkenan n end up beli berus gg je.plan abg nk g gunting rmbt pn x tercapai coz kedai dh tutup..

Mlm kt umah sy membawa hati yg luka ni membasuh pinggan n gelas kt dapur.kena kemas2 skit coz esok nk ke chini uyk majlis adik ipar.argh..hati berat nk pergi..bukan sebab benci,tetapi hati ni still x bole nk terima..

Owh tuhan,berilah hambaMu ini kekuatan utk nenempuh segala dugaan...

No comments:

Post a Comment